rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilo¶ć ogłoszeń: 13 532   |   Dodanych dzisiaj: 1 067

Pakowacz / magazynier w sklepie int ...

Pakowacz / magazynier w sklepie int ...
Firma Handlowa GLOBAX w Rzeszowie zatrudni na stanowisko: Pakowacz / magazynier w sklepie internetowym Poszukujemy do przyjęcia 3 osób na powyższe stanowisko na stałe. Opis sta ...

Wysoki STANDARD - 2 ...

CENA:
2300


Zobacz

Nowe 2-pok. 48,35m2 ...

CENA:
519000


Zobacz

Słocińska, 37 arów, ...

CENA:
599000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 566 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Zakres obowi±zków: - Prowadzenie kontraktów na roboty budowlane (wielobranżowe w tym głównie elektryczne i fotowoltaiczne): przygotowywanie procesu rozpoczęcia budowy, przygotowywanie planu zamówień materiałów, urz±dzeń i innych zwi±zanych z budow±, przygotowywanie harmonogramu prac - Bezpo¶redni kontakt z Zamawiaj±cym w zakresie realizacji umowy - Współpraca z Nadzorem Inwestora - Odpowiedzialno¶ć za realizację budżetu kontraktu, harmonogramu i procedur formalnych - Prowadzenie dokumentacji budowy - Kontrola kosztów cało¶ci kontraktu z Zamawiaj±cym - Przeprowadzenie procedury wyboru Podwykonawców robót– przedstawienie finalnych ofert do akceptacji - Negocjowanie warunków handlowych i technicznych z Podwykonawcami - Koordynacja prac podwykonawców i sił własnych na budowie (w tym zgodnie z zasadami BHP), - Prowadzenie kontraktowej korespondencji z Zamawiaj±cym oraz Podwykonawcami - Nadzorowanie i rozliczanie podwykonawców i dostawców - Przygotowywanie okresowych sprawozdań rzeczowo-finansowych i raportów do przełożonego Wymagania: - Wykształcenie w zakresie budowlanym lub elektrotechnicznym - Do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku - Do¶wiadczenie koordynowania robót budowlanych oraz współpracy z podwykonawcami - Samodzielno¶ć i odpowiedzialno¶ć w działaniu - Znajomo¶ć obsługi AutoCad - Prawo jazdy kat. B - Umiejętno¶ć analizy dokumentacji technicznych - Znajomo¶ć pakietu MS Office - Gotowo¶ć do kilkudniowej delegacji w tygodniu na terenie Polski - Komunikatywno¶ć i z

Dodane : dzi¶, 14:37 + czytaj więcej

Zakres obowi±zków: Organizacja i koordynowanie pracy w zakresie sprawnego funkcjonowania Biura Zarz±du oraz dbanie o dobry wizerunek biura Zarz±dzanie kalendarzami, przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów Bież±ca współpraca ze wszystkimi działami oraz zapewnienie wła¶ciwego przepływu informacji Aktywny udział w rozwoju firmy oraz realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnych Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów oraz koordynacja podpisów na dokumentach przez Zarz±d Archiwizacja i dbanie o porz±dek w dokumentacji Prowadzenie korespondencji w zakresie wyznaczonym przez Zarz±d Przygotowywanie dokumentów na posiedzenie Zarz±du i Rady Nadzorczej, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy (protokoły, uchwały, zarz±dzenia etc.) we współpracy z Radc± Prawnym Obsługa posiedzeń Zarz±du, spotkań i telekonferencji biznesowych z kontrahentami w zakresie organizacyjnym i technicznym Obsługa poł±czeń telefonicznych i urz±dzeń biurowych Rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe lub w trakcie trwania studiów Do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku Wysoka kultura osobista i dyskrecja Umiejętno¶ć tworzenia pism tzw. „lekkie pióro” Umiejętno¶ć samodzielnej pracy pod presj± czasu, w tym rozwi±zywania problemów Dokładno¶ć i uporz±dkowanie w realizacji zadań Bardzo dobre zdolno¶ci organizacyjne i interperso

Dodane : dzi¶, 14:37 + czytaj więcej

Poszukujemy rejestratorki medycznej Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - nowoczesne narzędzia pracy - wsparcie podczas wdrożenia - praca w miłej atmosferze i zgranym zespole - możliwo¶ć rozwoju Zakres obowi±zków: - przeprowadzenie nowego pacjenta przez proces rejestracji - koordynowanie planów leczenia - koordynowanie prac protetycznych - prowadzenie social mediów Oczekujemy: - do¶wiadczenie zawodowe lub chęć przyuczenia - wysoka kultura osobista - dyspozycyjno¶ć i zaangażowania Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie swojego CV ze zdjęciem na adres mailowy gabinetu wraz z klauzul± o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Na adres [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : dzi¶, 14:37 + czytaj więcej

Doł±cz do zespołu w Głogowie Małopolskim! Poszukujemy Montera Konstrukcji Aluminiowych Lokalizacja: Głogów Małopolski System pracy: 2 zmiany (6:30-14:30, 14:30-22:30) Oferujemy Ci: Umowę o pracę tymczasow± Realn± możliwo¶ć długofalowej współpracy Wynagrodzenie dostosowane do do¶wiadczenia i kompetencji Premie: absencyjn±, lojalno¶ciow± oraz uznaniow± Pakiet benefitów Twoje zadania: Montaż konstrukcji aluminiowych zgodnie z harmonogramem Realizacja procesu produkcji stolarki aluminiowej Współpraca z liderem i zespołem Dbało¶ć o jako¶ć produktów Przestrzeganie norm BHP i procedur wewnętrznych Poszukujemy kandydatów z: Do¶wiadczeniem na podobnym stanowisku (mile widziane w branży stolarki okiennej) Znajomo¶ci± procesów produkcyjnych Zdolno¶ciami manualnymi Umiejętno¶ci± czytania rysunku technicznego i obsługi przyrz±dów pomiarowych Je¶li chcesz doł±czyć do zespołu, wy¶lij swoje CV i zacznij now± pracę już dzi¶! Czekamy na Ciebie!

Dodane : dzi¶, 14:35 + czytaj więcej

Pomoc biurowa, obsługa klienta. RogoĽnica, Głogów Małopolski Firma Leo Minor producent systemów kanalizacyjnych z siedzib± w Głogów Małopolski - RogoĽnica zatrudni osobę na stanowisko: pomocy biurowej Wymagania: - znajomo¶ć obsługi programów Excell, Word, Google Docs - dobra organizacja pracy - znajomo¶ć programu CDN Optima będzie dodatkowym atutem - dobra znajomo¶ć języka angielskiego i/lub ukraińskiego Oferujemy - umowę o pracę (w pocz±tkowym okresie umowę zlecenie) - przyuczenie dla osób bez do¶wiadczenia - wynagrodzenie na czas - pracę zamiennie w godzinach 8-16 - wolne weekendy - możliwo¶ć pracy zarówno w pełnym wymiarze czasu pracy jak i na czę¶ć etatu do uzgodnienia - wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętno¶ci i do¶wiadczenia (od 4000 zł netto) Zakres obowi±zków: - sporz±dzanie dokumentacji biurowej faktury, zamówienia, dokumenty magazynowe - kontakt z klientem - przyjmowanie i sporz±dzanie przesyłek kurierskich - wprowadzanie danych - kontrolowanie obiegu dokumentów - prace ogólnono-biurowe Prosimy o wysyłanie CV za po¶rednictwem portalu Leo Minor Ul. ¦w. Maksymiliana Kolbego 14 36-060 Głogów Małopolski

Dodane : dzi¶, 14:21 + czytaj więcej

cena: 50000 zł
Zatrudnię mechanika samochodowego w Rzeszowie tel. 692 162 093

Dodane : dzi¶, 13:32 + czytaj więcej

@Rzeszów, praca stacjonarna Biuro rachunkowe Prestige Office zatrudni Specjalistę ds. kadr i płac ze znajomo¶ci± programu Optima. Praca w centrum Rzeszowa na pełen etat na umowę o pracę. Głównym zadaniem jest obsługa kadrowa i płacowa ¶redniej wielko¶ci spółki z branży produkcyjnej. Szczegóły pod numerem telefonu: 508-039-133

Dodane : dzi¶, 13:18 + czytaj więcej

Drukarnia wielkoformatowa i cyfrowa zaprasza do aplikowania osoby posiadaj±ce orzeczenie o niepełnosprawno¶ci. Ze względu wielko¶ć formatu druków (duże arkusze i rolki itp.) praca preferowana jest dla mężczyzn. Zgło¶ się je¶li: - posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawno¶ci - pozostajesz bez zatrudnienia - zamieszkujesz woj. podkarpackie Zakres zadań: - sortowanie i przygotowywanie zamówień do pakowania - montaż wydruków do kaset - zgrzewanie i oczkowanie banerów reklamowych - rozcinanie rolek z wydrukami - weryfikacja ilo¶ciowa i jako¶ciowa produktów Oczekiwania: - mile widziane do¶wiadczenie na stanowisku introligatorskim/produkcyjnym - dokładno¶ć, sumienno¶ć i rzetelno¶ć w wykonywaniu zadań - zaangażowanie i chęci do pracy - umiejętno¶ć organizacji czasu pracy - umiejętno¶ć obsługi komputera - umiejętno¶ć pracy zespołowej Oferujemy: - na start przeszkolenie w ramach 3-miesięcznego stażu z możliwo¶ci± póĽniejszego zatrudnienia na umowę o pracę - I zmiana i wolne weekendy! - pracę na terenie Rzeszowa - zdobycie do¶wiadczenia w pracy przy nowoczesnych maszynach Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: [użyj formularza kontaktowego] Kontakt pod nr tel: 534 034 332

Dodane : dzi¶, 13:18 + czytaj więcej

Nowo powstaj±cy salon optyczny zatrudni: **Stanowisko:** Optyk okularowy **Miejsce pracy:** RZESZÓW **Forma zatrudnienia:** Umowa o pracę / Umowa zlecenie / B2B **Wymiar czasu pracy:** Pełny etat / Czę¶ć etatu --- Zakres obowi±zków: * Montaż soczewek okularowych do opraw (szlifowanie, centrowanie, dopasowanie). * Obróbka i osadzanie soczewek jedno- i wieloogniskowych, w tym progresywnych. * Drobne naprawy i serwis opraw okularowych. * Weryfikacja jako¶ci wykonanych prac zgodnie ze standardami optycznymi. * Współpraca z optometryst± i doradcami klienta w zakresie realizacji recept. * Dbanie o porz±dek i prawidłowe funkcjonowanie zaplecza technicznego (laboratorium). --- Wymagania: * Do¶wiadczenie w pracy na stanowisku optyka okularowego * Znajomo¶ć procesu montażu i obróbki soczewek okularowych. * Precyzja, samodzielno¶ć i dobra organizacja pracy. * Mile widziane: wykształcenie kierunkowe --- Oferujemy: * Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym gabinecie optyczno-okulistycznym. * Pracę w zespole z do¶wiadczeniem i pasj± do optyki. * Dostęp do wysokiej klasy sprzętu i nowoczesnego laboratorium. * Możliwo¶ć rozwoju i szkoleń branżowych. * Rabaty pracownicze na produkty optyczne. --- **Zgłoszenia (CV + krótki list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : dzi¶, 13:17 + czytaj więcej

JESTE¦MY FUNDACJˇ która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawno¶ciami. Od 30 lat z pasj± i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspieraj± osoby z niepełnosprawno¶ciami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy. Nasz± misję i cele realizujemy w oparciu o warto¶ci, które wyznaczaj± standardy naszej pracy. To one s± fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sze¶ciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, maj±cych na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawno¶ciami, zarz±dzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR. W obecnej chwili poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko: PSYCHOLOG / PSYCHOLOŻKA. Doł±cz do nas i buduj rynek pracy, w którym nie ma miejsca na ograniczenia! Doł±czaj±c do naszego zespołu, będziesz zajmować się: prowadzeniem poradnictwa psychologicznego dla osób z niepełnosprawno¶ci±, prowadzeniem warsztatów grupowych, wspieraniem uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji zawodowych i umiejętno¶ci społecznych, w pokonywaniu barier psychologicznych zwi±zanych z niepełnosp

Dodane : dzi¶, 12:20 + czytaj więcej

Specjalista ds. sprzedaży energii elektrycznej i gazu Miejsce pracy: praca zdalna + wizyty u klientów na terenie woj. podkarpackiego Forma współpracy: B2B Zakres obowi±zków: - Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż energii elektrycznej i gazu ziemnego - Negocjowanie warunków umów oraz ich finalizacja - Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami - Monitorowanie rynku energetycznego i aktualnych trendów w branży - Tworzenie strategii sprzedażowych - Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje klientów - Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w¶ród Klientów Nasze wymagania: - Prawo jazdy kat. B. - Wysoka kultura osobista, komunikatywno¶ć - Umiejętno¶ć prowadzenia rozmów z wła¶cicielami firm lub osobami decyzyjnymi po stronie klienta - Samodzielno¶ć w organizacji pracy, systematyczno¶ć - Umiejętno¶ci korzystania z narzędzi online - Mile widziane do¶wiadczenia w sprzedaży B2B - Dodatkowym atutem będzie znajomo¶ć rynku energii elektrycznej i gazu oraz umiejętno¶ć zidentyfikowania potrzeb klienta w obszarze tych usług Zależy nam na współpracy z osob±, która rozumie sprzedaż doradcz± i potrafi samodzielnie prowadzić klienta przez cały proces od pierwszego kontaktu po podpisanie umowy. Oferujemy: - Szkolenie branżowe - Wsparcie do¶wiadczonych handlowców - Dowolno¶ć w wyborze metod dotarcia do klientów - Nienormowany czas pracy, to ty decydujesz ile czasu po¶więcasz na swoj± pracę - Możliwo¶ć samodzielnego planowania działań - Przejrzysty system wynagrodzeń prowizy

Dodane : dzi¶, 11:28 + czytaj więcej

Zatrudnię blacharza dekarza lub osobę do przyuczenia. Znajomo¶ć el narzędzi i prawo jazdy kat b. Osoba nie boj±ca się wysokosci. Praca od zaraz. Od pon do pi±tku. Wypłaty co tydzień.

Dodane : dzi¶, 11:14 + czytaj więcej

Pracownik pomocniczy przy produkcji i montażu Miejsce pracy: Tajęcina Stawka: 30,50 zł brutto/h Umowa zlecenie Pracuj±c z nami: -zdobędziesz pierwsze do¶wiadczenie w pracy na produkcji w międzynarodowej firmie, -będziesz wykonywać proste czynno¶ci zwi±zane z produkcj± i montażem elementów o niskiej wadze komponentów i produkowanych czę¶ci, -będziesz dbać o porz±dek i czysto¶ć na powierzonym stanowisku, -będziesz współpracować z zespołem pełnym pozytywnej energii. Oczekujemy: -sumienno¶ci, zaangażowania i elastyczno¶ci w wykonywane obowi±zki, -zdolno¶ci manualnych, -podstawowej umiejętno¶ci obsługi komputera, -dyspozycyjno¶ci do pracy w systemie 3-zmianowym (6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00) -pozytywnego nastawienia i chęci do pracy, -umiejętno¶ci pracy w zespole. Oferujemy: -możliwo¶ć rozwoju i zdobycia do¶wiadczenia w międzynarodowej firmie, -mił±, przyjazn± i spokojn± atmosferę, -pracę z możliwo¶ci± zmiany pozycji (stoj±co/siedz±ca), -pracę w wysokich standardach bezpieczeństwa i przyjemnym ¶rodowisku, -perspektywę podjęcia długofalowej współpracy, -pracę w komfortowym i nowoczesnym budynku, -możliwo¶ć dojazdu do pracy komunikacj± miejsk± (MPK) z Rzeszowa, -20% dodatku nocnego za każd± przepracowan± godzinę, -umowę zlecenie. NIE CZEKAJ WY¦LIJ SWOJE CV! Agencja zatrudnienia

Dodane : dzi¶, 11:01 + czytaj więcej

Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie ogłasza rekrutację na stanowisko specjalista do spraw płac Miejsce pracy: Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie, ul. Stefana Okrzei 7 Zakres obowi±zków: Kompleksowa obsługa płacowa Podkarpackiego Centrum Nauki „Łukasiewicz”, w szczególno¶ci: naliczanie wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i innych ¶wiadczeń zwi±zanych z prac±; sporz±dzanie list płac; naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i fundusz pracy; obliczanie wpłat na PFRON i sporz±dzanie deklaracji w tym zakresie; rozliczanie umów cywilnoprawnych; prowadzenie i obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych; sporz±dzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS; sporz±dzanie rocznych rozliczeń podatku dochodowego; przygotowywanie dokumentów niezbędnych do sporz±dzania planów finansowych; sporz±dzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń do GUS oraz dla potrzeb organizatora. Wymagania: wykształcenie co najmniej ¶rednie ekonomiczne lub pokrewne i 3 lata stażu pracy, do¶wiadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w zakresie naliczania wynagrodzeń (mile widziane w instytucji kultury lub innej instytucji finansów publicznych), praktyczna znajomo¶ć programu PŁATNIK, PUE ZUS oraz pakietu MS Office, znajomo¶ć przepisów dotycz±cych ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, pracowniczych planów kapitałowych w stopniu pozwalaj±cym na samodzieln± pracę, umiejętno¶ć pracy w zespol

Dodane : dzi¶, 09:45 + czytaj więcej

Zatrudnię krawcow± do przeróbek krawieckich w Galerii Handlowej w Rzeszowie, tel. kon. 603 957 507

Dodane : dzi¶, 09:45 + czytaj więcej

Strona 4 z 38
zamknij
Zamknij